مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-03اقتصادي

تکمیل و افتتاح آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر در اما و اگرهای مسئولان!


رییس آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر گفت: متاسفانه تکمیل و افتتاح آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر در اما و اگرهای مسئولان گیر افتاده و راه حلی برای آن وجود ندارد.

- نوراله علیخانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کلنگ احداث آموزشکده فنی و حرفه ای از سفر اول رییس جمهور وقت در سال 87 بر زمین زده و به عنوان یک پروژه ملی تعریف شد، اظهار کرد: در همان زمان پیش بینی شده بود که تا سال 90 این پروژه ملی به بهره برداری برسد اما تا سال 96 به علت نبود مسئول پیگیری، این پروژه پیشرفت چندانی نداشت و تا 10سال به جز یک اسکلت فلزی هیچ اقدام دیگری صورت نگرفت .

وی با اشاره به اختصاص بودجه برای این پروژه ملی در همان زمان، افزود: به علت عدم فعالیت رسمی آموزشکده و عدم وجود مسئول پیگیری، مطالبه گری برای دریافت بودجه جهت تکمیل پروژه انجام نشده و بودجه قابل توجهی به این پروژه تخصیص پیدا نکرد.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر در ادامه با بیان اینکه در سال 96 در کنار سرپرستی دانشگاه فرهنگیان، ماموریت پیگیری پروژه ملی آموزشکده فنی حرفه ای نیز بر عهده ام نهاده شد، تصریح کرد: تنها راه جذب اعتبار برای تکمیل پروژه و ادامه راه فعالیت دانشکده در سال 96 جذب دانشجو بود، بنابراین در دو رشته کاردانی برق الکترونیک و مکانیک خودرو از طریق کنکورفنی حرفه ای، دانشجو جذب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و افتتاح آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر در اما و اگرهای مسئولان!

تکمیل و افتتاح آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر در اما و اگرهای مسئولان!